יום שישי, 30 בדצמבר 2011

שנה מסתיימת ונפתחת

אמנם בלי "ראש-השנה"- אבל בכל אופן, מחליפים קידומת- ומתחילה 2012.
אז קודם כל קצת סטיסטיקה- את הבלוג קוראים/ות (רק) עשרות בודדות, ויש כ 150 כניסות בחודש. ובשביל לשמר את זה כבלוג פעיל צריך להרחיב מעגל קוראים. (רק חיזוקים משמרים התנהגות....) וזה בלי לכתוב על פוליטיקה, בלי רכילויות, בלי סקס. רק על התנהגויות אנוש- וניתוחם כמנתח התנהגות.
אז אם נראה לכם- העיברו לינק לחברים ברשימה שלכם- ואולי יצטרפו קוראים/ות נוספים.
ובשביל להיות יותר אינטראקטיביים- צריך להכנס דרך גוגל כרום. שם אפשר להגיב בקלות. ואם יעלה מלפני- אולי עוד השנה אעביר אותו לפלטפורמה אחרת, מתאימה יותר....
ומה היה לנו השנה?
כהורים- ילדינו גדלו/התבגרו לנגד עיננו. כל אחד וילדו, ילדתו- ילדיו. והתנהגותם משתנה, בהתאם למעל החיים, לגיל, ולסביבתם. ולאילו שילדיהם "מיוחדים"- עוד שנה שמנסים לקדם , לפתור בעיות, להכין לחיים.
ולי יש  גם מעגל של "סבאות" (מעבר להמשך אבהות, בכל גיל)- שגם היא מתפתחת עם צמיחתם של נכדים. למשל כבר אפשר שאלך עם יובל לטיול בשמורה, ברגל, הלוך ושוב, ונלמד את צמחי העונה, בדרך לגן המשחקים....
כבני זוג- אם כבר יש לנו כאלו, או עם הזמניים- הרי חיינו איתם שנה של שיתוף, עברנו מעלות ומורדות, ימי קירבה וריחוק, ולוואי והיתה בהם לכולכם גם מידה של אהבה!
כעובדים- עברה עוד שנה שכל אחד/ת מנסה בה להתקדם ולקדם, את עצמו ואת תפקידו, את השתכרותו ואת הסיפוק שהוא מפיק/ה. לי זו היתה שנת ההרצה של מרכז מטר"ה- שאפשר לסכם בהצלחה. התרחבנו לפרוייקטים רבים, ועובדים איתנו מנתחי התנהגות ותראפיסטים לא מעטים. והפגישות החודשיות נעשו דבר שבשיגרה, כאילו שיש בהן עניין למשתתפים.
ואיך היתה השנה שלכם?
אז שתהיה שוב- שנה טובה. (ולקרן שותפתי- מזל טוב להולדת בנה הבכור!!)
מיכאל

תגובה 1:

  1. שנה טובה.
    ראשית - הנה אני מגיב מדפדפן פיירפוקס.
    שנית - כשתהיה לנו שעה פנוי ביחד, אני אוכל להראות לך כיצד לייצא את הבלוג בקלות לפלטפורמה של וורדפרס.

    השבמחק