התחיל סמסטר נוסף. (הפעם בסמינר הקיבוצים, עברנו..)
אחרי השעור הראשון שלי נגשה לומדת אחת, כבר לא ילדה, ודיברה, דמעות בעיניה.
כמה קשים השעורים, והמבחנים, וכמה זה "אברסיבי" בלשוננו.
מי מכם שלמד/ה ניתוח התנהגות (וחלק מכם למדו בוינגייט) מכירה את התקופה הזו, אחרי מבחני סמסטר א' , כשלא ברור מה לא מובן וכיצד להבין, ואיך זה שהציונים לא גבוהים, אחרי מאמץ כזה. והילדים בבית, והשבוע עמוס כרגיל, רק יום אחד לימודים ומעמסה כזו על כל השבוע. וגם לא תמיד היחס חם מסביב....
אז כרגיל, אני מנסה לעשות תיקון, כמיטב יכולתי, ולעודד שעוד כמה חודשים הכל יראה אחרת....
ובינתיים לשמח במעט חיזוקים (תמונות מהטבע, בסוף השעור, אחרי הקשבה ולמידה פעילה!!), ולהצטער שלא קל ליישם באקדמיה את כל עקרונות הלימוד שאנחנו יודעים לנתח כל כך יפה....
אז סמסטר מוצלח......ושבת שלום
מיכאל
אחרי השעור הראשון שלי נגשה לומדת אחת, כבר לא ילדה, ודיברה, דמעות בעיניה.
כמה קשים השעורים, והמבחנים, וכמה זה "אברסיבי" בלשוננו.
מי מכם שלמד/ה ניתוח התנהגות (וחלק מכם למדו בוינגייט) מכירה את התקופה הזו, אחרי מבחני סמסטר א' , כשלא ברור מה לא מובן וכיצד להבין, ואיך זה שהציונים לא גבוהים, אחרי מאמץ כזה. והילדים בבית, והשבוע עמוס כרגיל, רק יום אחד לימודים ומעמסה כזו על כל השבוע. וגם לא תמיד היחס חם מסביב....
אז כרגיל, אני מנסה לעשות תיקון, כמיטב יכולתי, ולעודד שעוד כמה חודשים הכל יראה אחרת....
ובינתיים לשמח במעט חיזוקים (תמונות מהטבע, בסוף השעור, אחרי הקשבה ולמידה פעילה!!), ולהצטער שלא קל ליישם באקדמיה את כל עקרונות הלימוד שאנחנו יודעים לנתח כל כך יפה....
אז סמסטר מוצלח......ושבת שלום
מיכאל
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה