אם רוצים לראות מקופח כרוני- נסתכל על א'.
ילד בכיתה א PDD
אינטליגנטי ומדבר. אבל כל הזמן ועל כל דבר הוא מוצא הזדמנות להיות "מקופח".
"למה הצבע הזה ירוק בהיר? רציתי ירוק כהה!"
"הוא הגיע ראשון, לא רציתי להיות אחרון"
"אני לא רוצה את המשחק רק כאן- רציתי אותו הביתה"
וכך כל הזמן....הוא כל כך מומחה בקיפוחיות, שלרוב ימצא מישהו מהצוות סביבו שיבוא לנחם, להרגיע, ולפצות....
ולכן הוא כמובן גם ימשיך להתקפח.....זו מלכודת התנהגותית שגם הוא שבוי בה....
ואתם בטח מסתכלים סביב ואומרים לעצמכם- גם אני מכיר משהו כזה ומישהו כזה.
גם אם אצלו/ה זה לא כל כך כרוני ולא ממש ילדותי. כי המקופחים הרי תמיד מקופחים.....
נראה אם נצליח לשנות.....
שבת שלום
ילד בכיתה א PDD
אינטליגנטי ומדבר. אבל כל הזמן ועל כל דבר הוא מוצא הזדמנות להיות "מקופח".
"למה הצבע הזה ירוק בהיר? רציתי ירוק כהה!"
"הוא הגיע ראשון, לא רציתי להיות אחרון"
"אני לא רוצה את המשחק רק כאן- רציתי אותו הביתה"
וכך כל הזמן....הוא כל כך מומחה בקיפוחיות, שלרוב ימצא מישהו מהצוות סביבו שיבוא לנחם, להרגיע, ולפצות....
ולכן הוא כמובן גם ימשיך להתקפח.....זו מלכודת התנהגותית שגם הוא שבוי בה....
ואתם בטח מסתכלים סביב ואומרים לעצמכם- גם אני מכיר משהו כזה ומישהו כזה.
גם אם אצלו/ה זה לא כל כך כרוני ולא ממש ילדותי. כי המקופחים הרי תמיד מקופחים.....
נראה אם נצליח לשנות.....
שבת שלום
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה