השבוע (סביב הכנס בירושלים) היתה לי הזדמנות לפגוש מקרוב את גים פארטינגטון, זה שפיתח את האבללס. ומוביל רציני בתחום הטיפול באוטיזם. בילנו שעות יחד, וגם נכחתי בהרצאותיו. וראיתי המון קטעי וידאו שהראה, משנים רבות של עבודה עם ילדים.
אני מצטער שאין לי קטעים רבים כאלו, שמותר יהיה לי להשתמש בהם ולהראותם. גם הקלטות שישנם אצלי על המדף- מי יתן לי רשות להראות קטעים מהם עם ילדים? עם דיגדוגים, וצחוקים, לטיפות וחיבוקים, אבל גם עם דרישות וגבולות, וגם עם בכי....
כמותו ישבתי אף אני מול ילדים לא מעטים, הדגמתי ושילבתי אחרים ואחרות בעבודה עם אותם ילדים. ודברים החלו לקרות.
וכך גם היום, כשלפעמים אני "יורד" לרצפת המשחק ולשולחן הלימוד, לוקח תפקיד ומתחיל להפעיל ילד או ילדה בעצמי. וכך ג. בא אלי שוב ושוב כדי שאקפיץ אותו, והוא משלים לי את הספירה אחת שתיים ו......גם אם השלוש שלו אינו ברור דיו. וקשה לו לשלוף את המילה הנדרשת.
וכמותו שילבתי אמהות בעבודה כמורות טובות לילדיהן. כאלו שכל רגע במטבח, בנסיעה ובחדר השינה היו רקע לתירגול מזדמן....
בקיצור, חסרה לי מידה מיכולת היצירה וההרצאה שלו, כדי לתת סדנאות דומות. כי בקו המחשבה והעשיה מצאנו מכנה משותף רב. ונראה- אולי עוד נעשה משהו ביחד, לקידום התחום.
אני מצטער שאין לי קטעים רבים כאלו, שמותר יהיה לי להשתמש בהם ולהראותם. גם הקלטות שישנם אצלי על המדף- מי יתן לי רשות להראות קטעים מהם עם ילדים? עם דיגדוגים, וצחוקים, לטיפות וחיבוקים, אבל גם עם דרישות וגבולות, וגם עם בכי....
כמותו ישבתי אף אני מול ילדים לא מעטים, הדגמתי ושילבתי אחרים ואחרות בעבודה עם אותם ילדים. ודברים החלו לקרות.
וכך גם היום, כשלפעמים אני "יורד" לרצפת המשחק ולשולחן הלימוד, לוקח תפקיד ומתחיל להפעיל ילד או ילדה בעצמי. וכך ג. בא אלי שוב ושוב כדי שאקפיץ אותו, והוא משלים לי את הספירה אחת שתיים ו......גם אם השלוש שלו אינו ברור דיו. וקשה לו לשלוף את המילה הנדרשת.
וכמותו שילבתי אמהות בעבודה כמורות טובות לילדיהן. כאלו שכל רגע במטבח, בנסיעה ובחדר השינה היו רקע לתירגול מזדמן....
בקיצור, חסרה לי מידה מיכולת היצירה וההרצאה שלו, כדי לתת סדנאות דומות. כי בקו המחשבה והעשיה מצאנו מכנה משותף רב. ונראה- אולי עוד נעשה משהו ביחד, לקידום התחום.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה